Особливості використання гри Світ Громад у молодіжній роботі: факапи, кейси, спостереження
-
Хто часто проводить гру з підлітками, студентами, що цікавого Ви помітили? Які б поради Ви могли б дати тим, хто планує ігрові сесії з молодою аудиторією?
-
@Анна-Чередніченко, почнемо з Вас :)?
-
Порада №1: записатися на завтрашній вебінар: https://www.facebook.com/events/354834335355681 )))
-
Взяв ці дані з реєстраційної анкети учасників/учасниць вебінару "31 навчика успішної людини, які молодь може прокачувати у молодіжному центрі"
Коротко опишіть ключові труднощі, з якими Ви стикаєтесь ледь не щодня у роботі з молодими людьми у Вашому молодіжному центрі
- Взаємодія, розуміння, пасивність, зневіра у краще і у свої сили.
- Пасивніть молоді
- не вистачає інтерактиву та можливості для дій
- Мотивація молоді. Дуже важко залучити молодь до різних ініціатив в громаді, вони переважно проявляють інертність і не бачать потребу щось робити.
- Нерозуміння потреб молоді працівниками бібліотеки старшого покоління
- При спілкуванні та роботі у своїй громаді з молоддю, стикались із однією проблемою - не зацікавленість та байдужість більшості молоді. Вони не охоче беруть на себе відповідальність брати десь активну участь і в більшості випадків їм все одно.
- В нашому місті, молодь не дуже активна, за допомогою ціеї гри можливо було навчати молодь та грати
- Пасивність молоді
- Лінь, страх змінились або почати щось нове
- Недовіра до влади
- Низька громадянська активність та позиція
- Низький рівень активності, труднощі у спілкуванні, налагоджені взаємодії
- подолання страху перед відповідальністю
- взаємопорозуміння молоді із дорослим поколінням
- Я працюю з підлітками у вуличному просторі. Мої основні конкуренти у роботі з підлітками: алкоголь, трава, інтернет.
- Ми дуже хочемо стати майданчиком для інтелектуальних ігор
- Пасивність молоді, Неналежний рівень зацікавленності молоді у громадський роботі, Відсутність ініціативи серед молоді.
- Невелика кількість активної молоді для створення молодіжної громадської організації.
-
- Не адекватне(неналежне, не правильне, і всі синоніми) розтавлення життєвих пріоритетів молоддю, які не відповідають здоровому та нормальному існуванню соціуму.
- Залучення молоді до процесів прийняття рішень на місцевому рівні
- Погана комунікація
- не вистачає коштів на реалізацію проєктів
- Мотивація, зацікавленість у пізнанні нової інформації
- Системність роботи, стратегічне планування роботи
- Залучення, мотивація до діяльності
- Не має бачення перспектив у власній країні. Відсутність мотивованості до навчання.
- Більшість молодих людей мають безліч ідей, вміють їх висувати та критикувати, але є пасивними у їх впровадженні/виконанні
- Власне, молодь, яка приходить до нас, вмотивована, і активна. Я б більше звернула увагу на студентську молодь, яка не знає про можливості розвитку, і не досить мотивується, бо не підтримується навчальними закладами.
- Молодь ( у нас цільова аудиторія основна - це молодь 14-17 років , школярі і вже потім працююча молодь) не має повного розуміння як працює муніципалітет і не розуміє до кінця свої можливості участі, саме як молоді, у прийнятті рішень на місцевому та регіональному рівні. Тому, саме ця гра дуже допомогає отримати розуміння, як впроваджувати нові інструменти участі молоді у громаді та отримувати нові навички та компетенції.
- Відсутність ентузіазму у молоді до реалізації громадських ініціатив.
- Відсутність мотивації до навчання
- Важко всіх дітей групи задіяти до роботи в групах з однаковим ступенем їх віддачі і залученості в процес розв'язання проблеми. Це залежить від психотипу (інтроверт/екстраверт)? Чи вміння тренера(тьютора) направляти роботу в групах?
- Особисто у мене труднощі взаємодії з владою
- Відсутність ініціативи у молоді, живого спілкування
- Недостаньо настільних ігор.
- Недостатньо можливостей, для придбання настільних ігор і розваг для молоді.
- Конфлікти, булінг,
- внутрішні та міжособистісні конфлікти
- "- низька мотивація
- неорганізованість
- небажання/неготовність брати на себе відповідальність
- відсутність ефективної командної роботи"
- Не достатня активність молоді
- Активізація молоді
- "розвивати позитивну діяльність в інтересах молоді, тобто просвітницькі та
- рекреаційні дозвіллєві програми, що сприяють удосконаленню особистісного та
- соціального розвитку молодих людей"
- Безвідповідальність, недисциплінованість, агресія, протест, безініціативність, відсутність креативності
- відсутня зацікавленність,агресивна поведінка
- Невміння комунікувати та домовлятись, невміння грамотно описувати проекти
- Розуміння позиції сучасної молоді, вміння почути, що саме вони хочуть і чим готові займатися, щоб розвиватися як особистість
- Постійна необхідність мотивувати молодь до практичних вчинків для досягнення успіху
- Низька ініціатива молоді
- Дуже важко підняти молодь для розбудови власної громади
- Питання мотивації молоді до навчання, активної позиції у житті та у придбанні корисних життєвих навичок
- забагато інтернету, складно відволікти від комп'ютерних ігр.
- Часто відсутність бажання щось робити, злаженості, роботи на результат
- Наш молодіжний центр лише розпочинає свою діяльність, в нас ще не було відкриття, тому як таких труднощів не виникало. Я прагну набратися досвіду у взаємодії з молоддю.
- однобокість сприйняття інформації
- Якщо брати ОТГ - наша ОТГ складається з 19 селищ, котрі знаходяться на великій відстані одне від одного, тому молоді важко згуртуватися фізично в центрі громади. Молодь міста не є активною в соціальному та громадянському житті. Молоді не вистачає самостійності для організації свого дозвілля.
- на даний час наш міський мобільний молодіжний центр ще не розпочав свою роботу
- Дозвілля молоді
- у співпраці з молодіжними громадськими організаціями, не вистачає іметодичних матеріалів для інтерактивної роботи
- не працюю в молодіжному центрі
- Інформування молоді щодо проведення заходів
- З невихованістю
- Необізненність у моживостях для молоді, низька мотивація до саморозвитку
- Ніяких труднощів
- поточтні труднощі, які вирішуються завдяки професійній командній роботі
- "Пошук активних молодих людей, які готові приймати участь в активностях та проектах Організації загалом.
- Пошук підходів для залучення таких категорій молоді як: 1. незацікавлені взагалі ні в чому, не приймають участь в активностях, тільки з примусу дорослих/педагогів; 2. широка група молоді - нейтральні, які в більшості є пасивними, мало в чому приймають участь.
- Для нас важливо є ознайомитись з позитивними практиками як залучати різні категорії молоді до активностей.
- Ознайомитись з інформацією про Гру ""Світ громад""."
- Пошук спільних тем для спілкування. Не вистачає навичок для знаходження індивідуального підходу до кожного
- Гра стала альтернативою гаджетам. Хочемо дуже навчитися грати краще.
- Працюю з молоддю, що практикує ризиковану поведінку (підлітки, що мають досвід вживання наркотичних речовин та практикують ранні незахищені статеві акти). Тож моя робота направлена на профілактику ризикованої поведінки (вживання ПАР), ВІЛ-інфекціїї та соц. небезпечних хвороб, а також захисту прав неповнолітніх. До труднощів, з якими стикаюсь щоденно можна віднести недовіру підлітків до дорослих, відсутність поваги іноді навіть замкнутість на собі. Щоб мати змогу працювати з молоддю враховуючи її особливості, використовую різноманітні форми та методи роботи з підлітками, долаючи бар'єри для подальшої допомоги останнім, а також соціалізації їх у суспільство.
- робота тільки планується, тож участь у вебінарі розглядається підготовчим кроком
- Важко зібрати всіх разом на заходи, мало молоді, що готова брати ініціативу в свої руки.
- брак часу
- Невміння застосувати свої знання на практиці, саморозвиток та самопрезентація в молодіжному середовищі.
- відсутність інформаці і практичних навичок у роботі молоддю
- Основна проблема - інертність переважаючої більшості сучасної молоді, небажання робити щось...
- Не стикаюсь, так як я являюсь молодіжним працівником громади, то хочу навчатися.
- мала активність молоді, пасивність, неактивність, невідповідальність
- пасивність
- Мало активності, незацікавленість, непорозуміння між деякими особами
- "Не вміють критично мислити
- Не уважні під час читання тексту
- Не всі вміють комунікувати між собою"
- Низька ініціативність щодо розробки і реалізації власних проектів. Недостатньо знань щодо можливостей молоді в суспільстві та компетенцій.
- Молодіжний центр у нашій ОТГ відсутній
- Невміння комунікувати між собою
- Взаєморозуміння
- Нізька громадська активність молоді
- Наслідки формальної освіти в якій вони знаходяться 90% часу, віртуалізація суспільства,
- Боязнь брати на себе відповідальність
- У нас дуже гарна учнівська молодь, весь час організовує та проводить різні активності, тому можу впевнено сказати, що у роботі з молоддю труднощів не маю.
- мала зацікавленість
- молодіжний центр поки не створений, но є рішення про його створення
- Особливих труднощів не виникало
- Молодь є досить пасивною у вирішенні проблем громади.
- безініціативність, чекають завдань, неготовність брати на себе відповідальність за прийняття рішень
- Взаєморозуміння, пасивність молоді, зневіра у щось краще, внутрішні конфлікти.
- Пасивність навіть серед молоді, безініціативність
- Цей напрямок ми лише починаємо розвивати, тому основною з проблем яку ми зустріли це - лінь...
- Всі щось хочуть, але на заходи не приходять. Молодь дуже інертно відноситься до співпраці
- цензура
- Співпраця з громадою
- бізініціативність молодого покоління
- Вони бояться висловлювати і відстоювати власні інтереси та думки, а також проявляти лідерські якості. Нажаль, також одним з труднощів є небажання комунікувати.
- Низька громадська активність та їх не віра у власну значущість
- Низька зацікавленість засадами органічного поводження у Природі
- складнощі щодо залучення нових учасників
- "Демотивація, незацікавленість,
- Нерозуміння навіщо,
- Не організованість,
- Безвідповідальність"
- Пасивність молоді
- Виїзд молоді в міста, незайнятість та відсутність робочих місць для молоді, низька активність молоді в громадському житті та розвитку громади.
- Відсутність місць для збору активнох молоді
- Апатія, зневіра у можливість держави забезпечити нормальний рівень життя.
- відсутність молодіжного працівника та брак коштів
- Взаємодія з владою
- Відсутність окремого приміщення для роботи з молоддю
- Дати відчуття перспективності розвитку своїх якостей
- Пасивність
- не вистачає обладнання
- "По-перше, молодь може не дуже шанобливо ставитися до приміщення молодіжного центру, до речей, які там знаходяться, смітити і так далі;
- по-друге, не завжди наші відвідувачі дотримуються правил, за яким існує молодіжний центр; по-третє, деяка частина молоді реально вважає, що ми тільки тим і займаємося, що пропагуємо якісь незрозумілі, дуже розумні теми, а вони є представниками пасивного прошарку, який любить лише спати і працювати, і крім навчання, їх нічого не хвилює у житті (вони принципово навіть не хочуть заходити до центру, заявляючи нам про це);
- по-четверте, до нас приходять різні групи молоді з різними ідейними переконаннями, і як-то говориться, що важко догодити усім, приходиться залагоджувати конфлікти; багатьом молодим людям лише хочеться приходити до центру та користуватися його можливостями, та просиш про елементарну допомогу, вони частенько роблять щось лише з-під палки. Але це не поширюється на усю молодь, не думайте, що в нас все так погано:)
- П. С До речі, якимось чином можливо отримати безкоштовний примірник гри для центру? (вибачте за таке нахабство)"
- Молодь більш ініціативна, але разом з тим ще не має досвіду реалізації та написання проектів
- Поведінка сучасної молоді в суспільстві та розбіжність поглядів на сучасність
- Поки що труднощів не виникало
- Нецікаво
- Залучення молоді до активності у творені свого міста.
- Низька мотивація, недовіра до дорослих, невіра у власні можливості
- Недостатня активність молодих людей
- Низька ініціативність, пасивність
- Низька залученість у процеси прийняття рішень, низька громадянська відповідальність, низька активність участі у заходах.
- вибір професії, можливість навчаня за кордоном
- Мала активність молоді
- Відсутність базових знань у молоді про реформу децентралізації, специфіку та структуру органів місцевого самоврядування тощо
- Інертність молоді
- Інертність, не розуміння цілей, небажання працювати
- На уроках більше додатків до теми програми
- відсутність мотивації до громадської діяльності
- Малоактивність, якщо я це зроблю - то що мені за це беде?, лінощі, воно мені не потрібно, ви покажуть а я подивлюсь.
- "Невмiння молодих людей творчо мислити,співпрацювати мiж собою та швидко аналізувати нову інформацію.
- На жаль гри не маємо, але грали вБагатопрофільному ліцеї, дуже сподобалось. Потрібно удосконалити техніку гри та придбати для школи, а поки грати в інтернеті
- згуртованість молоді, активність, менталітет
- Пасивність та безініціативність молодих людей.
- Пошук новинок, засобів зацікавлення учнів для подальшої роботи в проектах.
- пасивність молоді
- Хотілося б щоб молодь була активною, хотила пізнавати нове.
- Пасивність молоді.
- Поведінка
- Недостатня кількість знань та знайомих організаці, які працюють з молоддю . Інструментарій на вплив та зацікавленність молодих людей в реалізаціі поставлених цілей.
- Брак часу
- Мала обізнаність молоді в тій чи іншій сфері суспільного життя
- Важко залучити молодь, активізувати. Більшість - інертна, хто зацікавлений часто зайняті в усіх олімпіадах, можливих гуртках і таке інше, мають замала часу.
- Молоодь недостатньо активна
- Молоді люди, які не мають досвіду не до кінця розуміють важливість їх участі у прийнятті рішень, не знають до кого необхідно звернутися за допомогою, компетенції служб та органів,а в реальному житті це конче необхідно для захисту своїх прав і інтересів. Тому у формі гри навчання проходить легко та швидко.
-
- Недовіра молоді до владних інституцій, а відтак і не надто велике бажання долучатися до прийняття рішень
- Незацікавленість учнів у навчальному процесі
- Відсутність ініціативи, пасивність, недовіра
- Низька ініціативність, перекладання відповідальності
- Комунікація, розподіл обов'язків, контроль за виконанням, організація праці.
- .
- Відсутність мотивації до навчання
- Безініціативність, невмотивованість
- Важко відповісти
- Байдужість,
- Безвідповідальність, брак часу, неорганізованість, не розуміння власних потреб.
- Відсутність мотивації робити щось для громади
- Не активні
- Недостатня кількість якісних методик
- Розсіяність уваги учасників під час бесід, нездатність довго спільно працювати над проектами, часте відволікання від поставлених завдань.
- Низька громадська активність
- Пасивність, безініціативність, сімейні проблеми, що впливають на молодь.
- Ми знаходимось на початку створення молодіжного центру, тому потрібна будь яка корисна інформація
- Працюючи в школі, хочу показувати учням більше практики а не теорії, яку вони не хочуть вчити.
- Активність учнівської молоді та мала активність та залученність молоді віком 18-35 років
- Низька обізнаність щодо політичних процесів в країні. Часто думкою молоді легко маніпулюють політики
- Пасивність молодих людей, зневіра до оточення, відсутність усвідомлення себе дорослим, відсутність відповідальності за себе і своє життя, фінансова безграмотність
- Необхідний дієвий практичний інструментарій у роботі з молоддю
- Брак інформації,що є пізнавально— розвиваючою
- Байдужість до всього
- Низький рівень мотивації та зацікавленості
- Низька мотивація молоді до самопізнання та самовдосконалення, занадто висока завантаженість молоді шкільними д/з та додатковими заняттями, що зменшує час на особистісний розвиток
- Низький рівень зацікавленості життям громади, пасивність; не бажання брати на себе відповідальність, обтяжувати сесе
- Матеріальне забезпечення
- байдужість, відсутність інтересу.
- Пасивніть та незнання як можна впливати на владу.
- Не бажання брати на себе відповілальність
- Стереотипи, що нав'язані старшим поколінням
- "Дуже важко залучати на різні заходи молодь віком від 20-ти років. Більшість учасників - це школярі 14-18 років. Але нажаль не всі запити від молоді є можливість реалізувати, більшість з них - це дозвілля.
- Практична відсутність мотивації до навчання
- Залучення молоді у волотнерський рух
- Пасивність та не бажання пізнавати аспекти можливостей діяльності у громаді.
- Немає мотивації у молоді робити добрі справи
- Нетерплячість , велика кількість ходів водночас , немає чіткої послідовності
- пасивність молоді
- Мотивація "
- Тільки сформований відділ, досвіду не маємо, хочемо дізнатися як правильно організовувати і залучати молодь до життя і процвітання громади
- Нерозуміння один одного
- Відсутність необхілної матеріальної бази, відповідної літератури.
- Брак часу у молодих людей,
- Не зацікавленість молоді у розвитку громад
- Я не працюю в молодіжному центрі уваги
- байдужість,хочу все і зараз
- пасивність молоді яка не займається громадської діяльності
- Дуже низька ступінь ініціативності молоді 18-35 до участі у житті громади