Колода карт "Життєві обставини"



  • 1. З Правил гри з опису карток "Життєві обставини": "Картка Життєвих обставин виконується відразу і/або скидається у відбій". Збило з пантелику "і/або". Тобто її не обов'язково виконувати чи обов'язково?

    Якщо картка ЖО вас стосується, то ви її виконуєте і скидаєте у відбій. Якщо картка ЖО не можлива до виконання (наприклад, забирає у вас якусь навичку, а вона у вас і так на 0), то ви одразу скидаєте її у відбій, тобто ігноруєте обставину.

    2. Картка 63 "Козацьке здоров’я" із колоди "Життєві обставини" (До кінця гри Ваш показник здоров’я не може бути нижче 2)? Як це зрозуміти?

    Картка "Козацьке здоров’я" залишається у вас на руках до кінця гри. І якщо у вас надалі буде випадати картка ЖО, яка забирає здоров’я, то маючи цю картку на руках ваш показник не може падати нижче 2 пунктів.
    Наприклад, ваш показник здоров’я 2 пункти і ви в свій хід витягуєте картку ЖО «Ви не пристебнули ременя безпеки. Здоров’я -2». Маючи картку «Козацьке здоров’я», ви проігноруєте обставину з ременем безпеки.

    3. Картка 65 у колоді "Життєві обставини": гравець отримав у спадок приватний об`єкт, то коли гравець отримує дохід та сплачує податок, одразу, або у наступному раунді?

    Дохід і податок з приватного об’єкту ви можете отримувати/сплачувати, тільки тоді, коли витрачаєте там енергію. Якщо ви не йдете працювати у свій приватний бізнес, то ви нічого не отримуєте і не сплачуєте. Придбання або отримання у спадок приватного об’єкту не дають автоматично доходу. Там треба спочатку попрацювати 😉

    4. Картка 51 з колоди "Життєві обставини" - якщо Фонду громад на момент взяття картки з колоди немає, то і пожертви також не буде, я правильно розумію? Тобто картка просто не використовується і відкладається у відбій?

    Так, все вірно!

    5. Картка 2 з колоди "Життєві обставини". Якщо у гравця є приватна власність, то він НЕ отримує дохід ЛИШЕ за своєю роллю (Активіст, Чиновник...тощо) чи за приватною власністю також?

    Не отримує дохід тільки за своєю роллю, а отримує дотацію з Місцевого бюджету у розмірі 50% від Основного доходу (той що зазначений на планшетці гравця). Отримувати дохід з приватної власності він може тільки тоді, коли буде витрачати там енергію.

    6. Якщо навичка "0", а у Картці з колоди "Життєві обставини" написано поставити фішку на -1 позначку, то вона так і залишається на "0" і все?

    Так

    7. Якщо в гравця на початок гри здоров’я та щастя на нулі і він витягує життєву обставину яка вимагає ще зменшити здоров’я чи щастя, як це відігрується? Чи потрібно перетягнути картку?

    Просто ігноруєте обставину. Ця картка йде у відбій, нової не витягуєте!

    8. Коли гравцеві випадає заплатити грошей більше ніж в нього є? Чи може він взяти в банку гри кредит? І якщо він не хоче брати кредит, чи означає це що гравець виходить з гри?

    Гравець не може взяти кредит в Банку гри. Він може позичити гроші в інших гравців, звернутися до власника Фонду громади з проханням або ж продати приватний бізнес. Якщо ж він не хоче або не може цього зробити, то гравця оголошують банкрутом і він покидає гру.

    9. Під час гри виникла наступна ситуація: гравець витягнув картку ЖО про те, що його звільнили з роботи, крім цього, у картці вказано, що із бюджету громади йому сплачується половина його основного доходу, АЛЕ у цей час у бюджеті громади ДЕФІЦИТ, тобто виходить, що звільнити людину можна, але вона не може отримати допомогу. Я зрозуміла так, що цю картку ми не можемо використати зараз і вона залишилась у гравця. У наступному раунді ситуація з даним гравцем повторюється ще раз, він витягує карту з колоди ЖО і йому знову випадає така ж картка і бюджеті знову ДЕФІЦИТ, тобто неможливість виконати картку (у гравця вже залишається 2 таких картки). У наступному раунді у бюджеті громади ПРОФІЦИТ. Я так розумію, що я к тільки картка з позначкою безкінечність може бути використана, то ми її повинні застосувати. Виходячи їх цих роздумів, у цьому раунді гравець втратив основну роботу і отримав мат. допомогу з бюджету громади (так ми використали 1 картку). У наступному раунді гравець поновився на роботі (у нього були необхідні навички) і скористався 2 карткою життєвих обставин - знову втратив роботу......Чи правильно ми зробили?

    Порядок дій мав би бути таким: при відсутності коштів в Місцевому бюджеті для виплати дотацій, ви берете в Банку гри ту суму, якої вам не вистачає в борг. Якщо ситуація повторюється - ви знову берете в Банку гри кошти в борг, які потрібно повернути до кінця гри.
    Позначка “Безкінечність” на цій картці означає, що вона діє до тих пір, поки гравець не виконає умови для поновлення на роботі.

    10. Якщо у гравця вже є на руках картки ЖО з попередніх раундів і він може їх виконати у цьому раунді, чи потрібно тягнути нову картку ЖО і чи можна за один раунд виконати 2 і більше картки ЖО?

    Так, потрібно тягнути кожного разу картку “Життєві Обставини”. Можна виконати декілька одразу, якщо вони назбирались з попередніх раундів.

    11. Зустрілася картка в життєвих обставинах, де потрібно було витратити 2 енергії. Як це можна зробити якщо у гравця є лише одна?

    В грі є тільки одна така картка:
    0_1549968325864_IMG_6998.jpg

    Гравець може виконати її не одразу, а коли з’явиться достатня кількість енергії. До тих пір картка залишається на руках у гравця.
    Наприклад, він переїде в Будинок, який дає 2 пукти енергії. Тоді на наступний хід він зможе скористатися карткою №66.

    12. Що робити, якщо картку №19 Життєвих обставин «Вкрали гаманець» витягає гравець, в якого в наявності лише 30 стеків. Йому треба десь позичити і віддати всю суму, вказану на картці, чи можна вийти з логіки, що він не міг загубити більше, ніж в нього є, і заплатити в банк лише 30?

    Правильна логіка 🙂 Віддаєте ту суму, яка є!

    13. Коли в перших раундах життєві обставини "б'ють" по здоров'ю людини, та вона має дати гроші, щоб вижити, а ще грошей нема, то дотація з місцевого бюджету можлива? Якщо так, чи треба гроші повертати як кредитні? Якщо ні, чи можуть гравці врятувати людину власними коштами?

    Дотації з місцевого бюджету не можливі! Гравці можуть допомогти власними коштами!

    14. Що робити якщо мер витягнув картку "Важка хвороба" і немає ресурсів щоб оплатити 300? Чи він може покинути гру? Фонду громади немає і у гравців немає стільки ресурсів, щоб позичити.

    Якщо коштів для сплати “лікування” немає, то гравець покидає гру.

    15. Якщо вчитель витягнув картку аналітичний розум (і іншу), чи має він можливість скористатися цією карткою чи обов'язково використовує тільки другу картку?

    Повторний бонус (витягувати 2 картки ЖО) не діє на роль Вчителя. В даній ситуації він змушений виконати дію другої (іншої) картки ЖО.

    16. Якщо гравець (активіст) йде в "-", чи може йому хтось допомогти - як донорський вклад?

    Звичайно може, будь-хто з гравців або власник Фонду громади.

    17. 1-ий раунд - 1 коло життєвих обставин - не зазначено в правилах чи можливо діє на одне коло чи на декілька кіл?

    Картка “Життєві обставини” діє відразу і одноразово, якщо інше в неї не зазначено.
    Наприклад, Картка №2 “Втрата роботи та основного доходу” - діє до тих пір, поки гравець не виконає умови з підвищенням своєї професійної навички для поновлення на роботі. На довготривалих картках ЖО стоїть позначка - знак “безкінечності”.

    18. Потім залишилося незрозумілим наступне. В картці "Життєві обставини" було приблизно таке: "За наднормову працю ви отримали 50Q та повинні сплатити 20 Q податків за кожний пункт у графі Технічні навички (чи практичні навички)". Ми дуже довго сперечалися з командою з цього приводу. Якщо у цей час моя фішка стояла на позначці 0 на шкалі "Професійні навички", чи отримую я 50Q та чи сплачую я відповідно 20 Q податків? Ми вважажємо, що так. Бо, навіть якщо я стою на нулі у цій графі, проте ТАКІ У МЕНЕ ЖИТТЄВІ ОБСТАВИНИ - Я ВЖЕ ПОНАДНОРМОВО ПОПРАЦЮВАЛА. Якщо я б стояла на +1 на цій шкалі, то я бі відповідно отримала 100Q та сплатила 40 Q податків. І так по наростаючий. Поясніть, хто правий у цьому випадку?

    Дана картка спрацьовує на гравця, якщо у нього вже прокаченя "професійна" навичка. Якщо ж показник навички на 0, то і попрацювати наднормово він не може та ігнорує обставину (картка йде у відбій).

    19. Питання по картці “Життєві обставини” – Ви банкрут. Усі Ваші підприємства повертаються в Банк гри за борги, але Ви можете уникнути банкрутства за 500Q. Якщо в гравця немає підприємства, чи повинен він сплачувати 500Q, щоб не стати банкрутом?

    Ні, не повинен. Якщо в граця немає приватних об’єктів у власності, то він ігнорує дану обставину і картка йде у відбій.

    20. Питання по картці “Життєві обставини” – Ви не проходили медогляд, через що не помітили розвитку застарілої хвороби, але при цьому в громаді є аптека. Чи потрібно зменшувати привабливість громади? На картці “Життєві обставини” є умова – наявність аптеки, лікарні. Якщо є щось одне, то якими будуть наші дії?

    При наявності одного з об’єктів (або лікарня або аптека) дія даної життєвої обставини скасовується, привабливість не зменшується.

    21. 1. Життєва обставина: Ви отримали доплату за понаднормову роботу, отримайте одноразово 50 стеків та оплатіть 20 стеків податку за кожен пункт Вашої професійної навички. Якщо професійна навичка на 0, чи може учасник отримувати 50 стеків?
    Ні

    22. Якщо гравець отримав життеву обставину "ви - просто сонечко" (№62), то це означає, що він може мати активний дохід, витрачати енергію, а показник щастя залишаєть два пункти і тоді внаступному раунді шастя буде 3 пункти, чи відновлюється в наступному раунді на рівень 2?
    Можливо Ви мали на увазі наднормову працю від якої рівень щасті падає,тоді ні, навіть якщо гравець з картою №62 піде на наднормову працю рівень щасті нижче 2 не впаде. Для отримання активного доходу про який йде мова вище в запитанні потрібна тільки енергія, рівень щастя не падає.