Наднормова праця



  • 1. Наднормово працювати можна лише у відповідності до Ролі гравця? тобто, якщо Основний дохід у Активіста по картці 150Q, то за наднормову працю він отримає також 150Q? Коли ці кошти виплачуються і сплачується податок? А якщо у цього ж Активіста є ще приватна власність, то приватна власність - це лише підробіток і на ньому наднормово в грі працювати не можна?

    В Правилах гри пункті 2.5 про Наднормову працю написано, що вона дає ще один Основний дохід, з якого потрібно сплатити податки у Бюджет громади. Сума Основного доходу вказана на планшетках кожного з гравців. Отримання доходу за наднормову працю і сплата податку здійснюється одразу як тільки витрачаєте на неї енергію(не забувайте, що ви крім того втрачаєте 1 пунтк Щастя і Здоров’я).
    В об’єктах Приватної власність понаднормово працювати в грі не можна.

    2. Чи можна понаднормово працювати декілька разів за 1 раунд, якщо для цього вистачає енергії, щастя і здоров`я?

    Так, можна

    3. Також не дуже зрозуміло, щодо Наднормової праці, на картках гравців є такий пункт (В мене була картка гравця – Пенсіонерка), але не зрозуміло, коли його застосовувати (мається на увазі отримати дохід і сплачувати податки?)

    У власний хід, на етапі Індивідуальної активності, ви можете витратити енергію на наднормову працю, та отримати ще раз Основний дохід та сплатити податок у Місцевий бюджет. Але крім того ви втрачаєте 1 пункт щастя та здоров’я. Див. Правила пункт 2.5