100 способів заробляти завдяки грі Світ громад і своїй майстерності: генеруємо ідеї



  • №2 заповнити свій профіль на цьому форумі - розповісти про свої навички, практичний досвід, хобі, так щоб в перспективі стати виконавцем чи підрядником.

    Гра вчить кооперуватися і ходити один до одного закуповуватися.

    Хто його знає, які у нас один в одного можуть бути потреби ✌



  • №3. Банально, але опублікуйте оголошення. Заявіть про те, що Ви проводите корпоративні ігри, в якому регіоні, місці і скільки у Вас це коштує. Звідки хтось має знати, що до Вас можна звернутися з таким от запитом.

    Наявність кваліфікації Майстра гри не означає автоматично, що Ви готові і маєте часовий ресурс для проведення корпоративних платних ігор.

    Де опублікувати? Та хоч у своєму профілі тут на Форумі.



  • №4. Сплануйте та проведіть безкоштовну гру з відкритою вартістю квитка. Тобто оголосіть, що форма та розмір оплати за ваше проведення гри визначають учасники самостійно. В такий спосіб можна отримати мінімально очікуваний розмір чеку за публічну гру. У цьому випадку розмір чеку буде залежати від аудиторії, яку ви залучите, вашого соціального капіталу та якості промоції самої гри.

    З останнього такого експерименту у Луцьку (без промоції) середній чек склав 133 грн. (тобто з 6 гравців: 2-є заплатили по 200 і 4-ро по 100 грн). З чого виходить, що проводити гру в Луцьку дешевше ніж за 200 грн. просто немає сенсу. А якщо попрацювати з аудиторією, тематикою, наповненням та промоцією, чек можна підняти у 2-3 рази.



  • №5. Попрацюйте над аудиторією. І тут мова не стільки про тих, хто має гроші, як про тих, хто має звичку (бюджет) платити за власний розвиток. Озирніться навколо, скоріш за все ви здивуєтесь, скільки платних семінарів, тренінгів, лекцій, трансформаційних ігр проводиться. Це ваша найближча платоспроможна аудиторія.

    Знову приклад з Луцька. На власні очі бачив заходи на зразок "Як відчути себе оновленим/позбутись страху/зайнятись собою/знайти своє місце/чи ще там щось/" з переповненим залом з вартістю квитка 400-600 грн за тригодинний виступ "чергового іменитиго спікера".



  • №6. Вивчіть продукцію на Маркеті Світу Громад і подумайте, хто може бути зацікавлений в таких послугах.

    Адреса маркету: http://market.woc.org.ua

    Хто може купити у Вашому регіоні?

    • Місцевий бізнес, який незадоволений тим, що кваліфіковані кадри валять з громади;
    • Керівники, проектні менеджери в ОТГ, які свідомо працюють на розвиток усієї громади, які розробляють актуальну місцеву стратегію чи планують місцеві проекти;
    • Фонди громад, які напрацьовують стратегію чи тематику місцевих проектів, де без досліджень, наприклад, ніяк не обійтися;
    • Громадські організації, які отримали грант на місцевий розвиток і шукають чи ще не знають про ефективні інструменти роботи

    Яка може бути винагорода? А давайте домовимося про умови 🙂



  • №7. Вивчіть своїх конкурентів. Якщо бути точнішим - визначтесь з тим, хто є насправді вашим конкурентом. Деколи може здатись, що основним конкурентом є інші провайдери різних форм неформальної освіти. Та я все-таки більше схиляюсь до того, що основним конкурентом для вас є "Ентертейнмент" (сфера дозвілля). Тобто "Що люди роблять в той час і за ті гроші, коли вони не йдуть до вас на ігрові тренінги?".

    Хто сь "нічого не робить" (найстрашнійший конкурент"). Хтось сидить у пабі (можливо від безвиході). Хтось дивиться телевізор, сидить у соціальних мережах, лежить на дивані (бо так звикли).

    В цьому контектсі звабити людей грою значно легше ніж, наприклад, годинним виступом якогось спікера на якусь псевдо-важливу тему. Але щоб щось продати - треба продавати (с)



  • №8. Думайте як тренер, а не геймер.
    Але провівши певне з дві сотні тренінгів, я прийшов до висновку, що тренінги - це продажі нових, часто складних форм поведінки. Справжнє навчання починається, коли ти їх починаєш культивувати.

    Чому тренінги не напрацюють?
    Може тому що тренери, які їх проводять, - погані продавці?
    Може треба спочатку тренеру почати навчатись мистецтву продажів, а вже тоді ставати тренером? Зрештою, щоб бути хорошим тренером, означає знати модель поведінки, яку ти просуваєш, і технологію її закріплення. А ви знаєте як закріплюється нова модель поведінки?
    Виходить, кожен хороший тренер має бути фахівцем у сфері продажу складних рішень і в сфері формування/трансформації звичок переважно у дорослих.

    Гра Світ Громад - це шлях (але довгий) опанування обох цих сфер, а значить - регулярна практика може допомогти вам стати хорошим тренером ;). А хороші тренери, як і продавці, потрібні завжди! І гонорари в цій сфері є непоганими. Кажу з власного досвіду.

    п.с. Якщо все таки станете на цей шлях, то рекомендую книгу «Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не впарювати»

    Але для цього треба перестати говорити про підприємливість і почати її практикувати 🙂



  • №9. Продавайте не гру а результат її використання.
    Це дасть розуміння цінності для потенційного клієнта (тобто чи така цінність досить висока щоб придбати у вас примірник чи прийти до вас на платну гру). Як показують дослідження, людина щось купує лише за умови, якщо її уявна цінніість про товар чи послугу вища за ціну на ціннику.



  • №10. Запропонуйте платну оцінку антикорупційних ризиків в організаціях, використовуючи гру Світ Громад
    Не секрет, що боротьба з корупцією в нашій країні - не просто тренд, це й вигідна справа. Десятки донорів фінансують зокрема зусилля громадянського суспільства у цій сфері.
    А до чого тут гра Світ Громад - спитаєте Ви?
    А до того, що гра працює з такими чутливими питаннями як "Гроші" і "Влада". І, як кажуть, мудрі люди, ніщо так не розбещує людей, як гроші і влада. А гра Світ Громад, як відомо з діагностичних сесій, може служити непоганим інструментом для виявлення у певних людей схильності до зловживання цими сутностями - як грошима, так і владою. Це, звісно, гіпотеза, але чому б не перевірити?

    Зрештою, як відомо з фільму "Джон Вік" і простий олівець в компетентних руках може бути знаряддям нейтралізації хуліганів 🙂


  • Masters II

    №11 Створи свій простір
    Якщо механіка гри наближена до реалій то шаблонність і стереотипи взяті з реального життя.Приберіть шаблони , й попрацюйте в тому напрямку де ви фахівець. Поставте ціль об'єднати свої знання з грою.І тоді у вас буде унікальний продукт , який лише вам доступний. Наявність гри з власною розробкою лише підсилить можливість заробітку, може стати основним продуктом для заробітку.



  • №12. Якщо маєте фандрейзинговий хист, придумайте свою адаптацію чи додаток до гри "Світ Громад" і напишіть під це грантову заявку.
    А чому б і ні? Якщо Ваша громадська організація виграє такий проект, ТОВ "Світ Громад" з радістю долучиться до такої доброї справи - головне, щоб все було рентабельним - як для Вас і Вашої організації, так і для нас :). Маючи у своєму арсеналі таку розробку, можна з часом забути про виснажливу роботу по залученню донорських коштів, натомість - продавати свій продукт чи його освітні варіації.

    Варіанти ідей для адаптації/розробки додатків:

    • Інклюзивна громада
    • Громада, дружня до дітей та молоді
    • "Молодіжна рада" - вже є у планах, але ніщо не заважає по своєму реалізувати цей проект
    • Громада, що піклується про своє здоровя
    • Енергоефективна громада

    Ідеї для адаптації завжди можна почерпнути на блозі гри http://gameblog.woc.org.ua 🙂



  • №13. Придбати гру або декілька ігор, щоб здавати її в оренду (школи, бібліотеки, громадські організації). Все просто: придбали за 4900, оренда на день 300 грн, з 17 здачі в оренду гра починає приносити прибуток. Може вигідніше вкласти гроші в гру, ніж на депозит?



  • №14. Придумуйте та проводьте веселі чи/та тематичні ігри.

    Наприклад: чоловікам на 8-е березня зіграти у жіночі ролі.

    До речі, ще не пізно приєднатись до березневого флешмобу і швиденько організувати 8-березневу гру в жіночі ролі. Ось приклад: https://www.facebook.com/events/751763975224898/. А тому відразу...
    _

    №15. Кооперуйтесь і орагнізовуйте тематичні ігри в один час разом з майстрами з інших міст. Це полегшує і здешевлює маркетинг, при цьому додає додаткової цінності для учасників.



  • №16. Знайдіть собі партнерів-організаторів.
    Скоріш за все, у вашому населеному пункті чи в регіоні є якісь організації, чи люди, які більш-менш регулярно займаються організацією подій. Це можуть бути: коворкінги, хаби, публічні простори, молодіжні центри, бібліотеки, тренінгові центри, громадські організації та активісти і навіть кафе, паби, ресторани.

    Домовтесь щоб вам організували подію (гру) та залучили відвідувачів (у таких організаторів часто є досить добре пропрацьована клієнтура чи, принаймні, соціальний капітал і медійні канали).

    За такі послуги ви в середньому заплатите 40-50% від вартості квитка. З іншого боку, усі організаційні та промоційні зусилля будуть на таких партнерах. До того ж, за рахунок їхнього соціального капіталу, вартість квитка можу бути відчутно вищою ніж якщо робити все самому.



  • №17. Марафон. Підійде для новачків, які хочуть зробити персональний стрибок в карєрі Майстра гри і мають в собі дисципліну.

    • Розпочати системну діяльність як майстра гри і проводити щотижня по 1 грі. Стартувати з 25 гривень за гру з учасника/ці і збирати щотижня по 5 чоловік. Проводити лише платні ігри. Ніякої шари, бо вона зібє статистику. Кожного наступгого місяця піднімати планку на 25 гривень. Бізнес-план виглядає дуже просто. Для більшої мотивації, взяти гру в розстрочку (як? спитайте у Юлі)
      0_1558103978179_Знімок екрана 2019-05-17 17.38.07.png